torsdag den 2. august 2012

Fødselsdags kort

Hej allesammen.
Så er vi her igen, det har været en travl uge, så jeg har desværre ikke haft tid til at opdatere bloggen, men nu er jeg her!

I løbet af ugen har jeg lavet forskellige fødselsdagskort og det er blevet til to af slagsen.
Det ene er en bestilling på et kort til en 86 års fødselsdag.



Kortet er til en mand som elsker jagt, så derfor har jeg lavet et kronhjorte gevir og valgt de grønne farver.

Det andet kort jeg har lavet er et mere almindeligt kort, som kan bruges til alle.

Kortet er lavet på et sort basis kort, med en hvid front. Hvorpå der er sat udskårede hjerter og pyntet med rinsten og et "tillykke".

De viste kort på bloggen kan bestilles, og jeg laver også gerne kort, efter personlige bestillinger, som det viste fødselsdags jagtkort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar